/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Skabeloner til Illustrator 10?
Fra : sth77
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 29-05-03 02:25

Jeg har hørt et eller andet sted, at man kan få færdige skabeloner (mand, kvinde, barn) til AI. Hvis nogen kender til et sted hvor man kan hente dem, eller har nogle som jeg kan få en kopi af, vil jeg være rigtig glad.

De skal bruges til et designprojekt.

sth77

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-05-03 11:31

Hej sth77
Der er et hav af skabeloner på nettet til AI, de hedder bare templates på engelsk... måske derfor du ikke har fundet nogen?
Prøv at kigge på denne søgning, her er der 117 forskellige at vælge imm.
http://www.google.com/search?q=tEMPLATES+aDOBE+iLLUSTRATOR&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=
(hvis linket er brudt, så kopier det hele ind i din webbrowser)
Søren

Kommentar
Fra : sth77

Dato : 30-05-03 02:16

Hej Clan.

Tak for linket. Godt nok fandt jeg ikke de skabeloner jeg ledte efter, men det gav mig en ide om, hvad jeg ellers kan hente af brugbare ting til AI.

sth77