/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Forfaldne åbne poster C5
Fra : Balcanard
Vist : 661 gange
500 point
Dato : 25-04-12 11:04

Ved du, hvordan jeg i C5 i »Forfaldne åbne poster« kan få leveringsdatoen til at fremkomme i stedet for faktureringsdatoen. Jeg har lavet nogle forsøg i Sorteringsboksen, men har ikke ligefrem heldet med mig. Vælger jeg feltet Forfald, er det fortsat faktureringsdatoen, der dukker op.

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 25-04-12 13:15

Det skal rettes i rapporten, og ikke i søgeboksen. Det er en meget overkommelig opgave, så næste gang du ser din konsulent, så få det lige lavet - max. 10 minutter.
Mvh Maria

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-04-12 06:55

Det lyder rigtig godt, men jeg har ikke kontakt til nogen konsulent. Vi har ekstern revisionsfirma, men de har ikke kunnet hjælpe. Tror du, jeg selv kan tilrette?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-04-12 07:28

Det kræver, at du kender til programmering i C 5, og med den viden, du ligger for dagen her, så må jeg sige, at det tvivler jeg på, du kan.