/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Nike sko misfarvet efter imprægnering
Fra : hojriiskim
Vist : 2508 gange
50 point
Dato : 23-04-12 11:11

Hej.

Kæresten har købt et par Nike Free sko, som selvfølgelig skal passes på, og derfor får en gang spray-imprægnering inden de tages i brug. Men imprægneringen giver dem en grålig farve (de var sorte), som om der lægger sig et hvidt lag på dem.

Hvad går der galt? og mest vigtigt, hvordan får vi dem sorte igen???

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-04-12 11:24

Sort sværte.

Pas på hvad i bruger til imprægnering.
sko skal normalt ikke imprægneres. I hvert fald ikke læsersko.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-04-12 12:28

Det kan godt være at der er trængt noget "salt - ligende" ud ved imprægnering, har du prøvet om dette hvide går af ved at tørre dem over med en ligt fugtig klud?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : rastaMe

Dato : 24-06-12 18:07

en klud med opvaske middel hjælper det gjorde det ihvertfald ved mig