/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone, nyt sim-kort
Fra : tipini
Vist : 475 gange
20 point
Dato : 22-04-12 13:41

Hej. Jeg skifter mobilselskab inden så længe, - hvordan sikrer jeg mig at jeg ikke mister noget. Bruger Icloud idag
Tina

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-04-12 14:19

Dit indhold følger din Appstore konto og din backup via Icloud.

Du mister derfor ikke noget når du skrifter udbyder.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 22-04-12 17:27

ja, men jeg tænkte nu mere på kontakter, kalender osv

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-04-12 18:01

De ligger også på din "sky".

Du kan for en sikkerheds skyld tjekke under indstillinger i Itunes, hvad der synkroniseres og hvad der tages Back up af. Men hvis du ikke selv har ændret på noget, skulle det hele være med der.

Du skal blog huske at læse spørgsmål godt, når du laver den første synkronisering, efter udskiftning af Simkort. Der burde dog ikke komme nogen fejlmeddelelser.

Jeg skiftede selv fra 3 til Telmore og der var ingen spørgsmål eller problemer i dette.

Det eneste var at jeg skulle have 3 til at slippe, bindingen på telefonen, hvilket de gjorde uden problemer - herefter skulle den blot slukkes og tændes igen og så var den låst op.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-12 19:27

Et simkort kan læses med en simkortlæser hvis det går helt galt.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/usb-microsd-kort-42583p.html
eller
http://www.nierle.com/dk/artikel/4671/SIM_Kort_Laeser_USB.html
Firmaet Nierle har jeg handlet med et par gange.

Husk lige at fragten lægges oveni prisen.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 23-04-12 17:15

Jeg bruger Google calendar. Derved, kan jeg altid synkronisere.
Mht til kontakter, synkronisere jeg med Windows kontakter, så de er også til at finde igen.