/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Internetindstillinger
Fra : Dieter
Vist : 1126 gange
200 point
Dato : 21-04-12 08:35

JEg kører Windows 7.
Kan ikke finde internetindstillinger..
Jeg tror bare jeg skal derind fordi jeg har et program jeg ikke kan åbne til trods for rigtig brugernavn og adgangskode.
Nogen der kan give mig en forklaring ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-04-12 08:50

Åben din browser - hvis menu´en ikke er der - højreklik på linien og vælg menu
gå til funktioner / internetindstillinger

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-04-12 12:46

Tryk på start - til højre vælges kontrolpanel. Når kontrolpanel starter så er internetindstillinger i anden kolonne.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-04-12 13:41

Der er jo flere varianter af Windows 7. Mit er premium. Og der er det utrolig nem at finde internetindstillinger. Nemlig ved blot at taste ALT + X. (Funktioner) rul ned til internetindstillinger.

Det samme findes ved "tandhjulet" øverst til højre,i browseren.

M.