/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Udskrift
Fra : sdam
Vist : 771 gange
100 point
Dato : 15-04-12 18:50

Hvorfor kommer tekst m.v. ikke med ud på udskriften.?? Det er dog ikke for alle filer - kun nogle..
Det være sig stort set alle typer af filer.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-04-12 18:56

Jeg er bange for, at du må komme med lidt flere oplysninger:

Hvad er det der mangler, og mangler de samme oplysninger når du viser siden før udskrift?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 15-04-12 18:59

Det er det hele der mangler - også i forhold til hvad der vises, når siden vises før udskrift..

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-04-12 19:22

Hvilket program taler vi om?
Word eller Excel?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 15-04-12 19:40

Begge ...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-04-12 19:57

sdam, hvis du ikke kan komme med flere oplysninger - så tvivler jeg på, at nogen kan hjælpe dig!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-04-12 20:13

Altså når du laver et regneark eller dokument og vil udskrive.

Er det sådan du gør:

Filer > vis udskrift > kan du se det du har lavet..................???????????
Klik på Luk

Og så > filer > udskriv > kan du se din printer oppe i popupvinduet
Klik på OK

Hvad sker der så ................................................... ???????

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 16-04-12 07:42

Har du en printer tilkoblet din PC?
Er den tændt?
Har du en printerdriver?

vic200

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 16-04-12 08:57

Svar til Eyvind:
Jeg gør nøjagtig som du foreskriver, men når jeg ser i "vis udskrift", er der ingenting på den viste side, og det der så sker ved udskrivningen er, at der kommer et blankt stykke papir ud af printeren !!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-12 17:07

Klik lige på de 4 små prikker ( vis flere)
Måske den gemmer sig på en side 2

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-12 17:07

Altså i vis udskrift

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 16-04-12 18:49

Det gør den desværre ikke....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-12 18:54

Kan du lavet et dokument i notesblok - og printe det ud.

Står din printer opført i start > printere > står den til at være default printer - eller er det en anden som er default.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-04-12 07:52

Hvilken office version har du installeret og hvilket styresystem er det? Kunne godt lyde som om det er fil-tilknytningen der er problemet.

Hvor længe har du haft problemet, har det været der siden installationen af office eller er det noget der er kommet senere?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 17-04-12 10:09

Jeg kan sagtens printe ud fra alle andre filer m.m. og printeren står som den skal! Det er et problem der er opstået inden for det sidste års tid.
Kan det mon være noget i forbindelse med alle de her opdateringer (fra Microsoft) der kommer i tide og utide?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-04-12 10:14

Citat
Hvilken office version har du installeret og hvilket styresystem er det?

???

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 17-04-12 10:24

Styresystem: Windowa Vista Buisness
Office-version: Microsoft "Home-office 2007"

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-04-12 13:53

Er det galt i alle programmer i Office-pakken? eller er det "kun" i Excel?

Clou

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 17-04-12 15:25

Ja - det er galt i alle programmer. Jeg skal igen indskærpe, at det kun er enkelte filer det er galt med....

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 17-04-12 16:04

Nu er det meget længe siden jeg har haft fat i en vista maskine, men i windows 7 kan du inde i kontrol panelet finde Standardprogrammer og derinde finde Knyt en filtyoe eller protokol til et program. Derinde skal du finde .docx og og knytte den til Microsoft Office Word og finde .xlsx og knytte den til Microsoft Office Excel.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 17-04-12 17:05

Det jeg nu er kommet frem til er, at filer der hedder ".docx og .xlsx" - altså hvor det sidste bogstav "x", kan systemet ikke krepere.
Jeg arbejder lidt videre med webnood's råd

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 30-04-12 12:15

Tak for svaret webnoob.