/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
opdatering af digital tuner
Fra : lham
Vist : 1441 gange
100 point
Dato : 15-04-12 07:50

Haves digital tv tuner Denver DMB-113 CI

Der findes en opdatering fra 14-2-12 som jeg gerne vil have installeret.
Når jeg downloader den kommer der et VLC afspiller ikon foran filen . Når jeg prøver at flytte den til en USB pin ( Fat 32 ) får jeg beskeden
" intet passende afkodningsmodul-der er desværre ikke noget du kan gøre ved det VLC understøtter ikke " undf"

XP sp3

Hvad gør jeg forkert ?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-04-12 08:16

Du har sikkert sat VLC til at åbne den type filer.
Prøv at pakke den som en ZIP eller RAR fil
og så flyt den over på USB og udpak den igen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-04-12 08:19

Ellers åben VLC player og fjern alle ASOCIATIONER til alle fil typer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-12 11:46

Det er en zip fil du henter, pak den ud og du har en fil som hedder:
rom_update_danmark_20120213.bin
denne fil flytter du over på en usb hukommelse som er formateret i FAT32
tag usb pinden ud og sæt den i din digital boks, du skal ikke bruge VLC du skal bare flytte filen over på en egnet usb hukommelse, fra manuualen
Citat
DANSK
Opdatering til DENVER DMB-113CI.

Denne opdatering indeholder følgende.
1) Tilføjer Polsk til sprogvalg
2) retter standby problem (nogle oplever de ikke kan tænde boksen efter standby)
3) audio/video synkronisering forbedret.

Sådan opdaterer man:

1. Download filen og pak den ud (den er zippet)
2. Kopier filen til en USB nøgle der er formatteret i FAT32.
3. Sæt USB sticket i DENVER DMB-113CI/DMB-115CI boksen.
4. Tryk MENU og gå til INDSTILLINGER/OPGRADER.
5. Vælg USB og tryk enter på opgraderingsfilen for at starte opgradering.

VENT.. når den når 100% genstarter den automatisk.

Nu skal man blot kode kanaler ind forfra, og så er man klar til at se TV igen.

ADVARSEL.. Sluk ikke for boksen under opdatering. Dette vil øelægge boksen.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 16-04-12 07:54

o.v.n

det er ikke mig der vælger at bruge VLC det er åbenbart noget "maskineriet" selv gør

nomore

"Ellers åben VLC player og fjern alle ASOCIATIONER til alle fil typer"

Kan ikke i rullemenuer finde ud af hvordan jeg gør det-kan give en step by step instruktion ?

Kommentar
Fra : lham

Dato : 28-05-12 07:45

nomore

Citat
Ellers åben VLC player og fjern alle ASOCIATIONER til alle fil typer

jeg kan ikke finde det sted hvor fjerner ASOCIATIONER ! kan du hjælpe step by step ?