/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Nærmere en router
Fra : jensviggo
Vist : 832 gange
18 point
Dato : 11-04-12 15:44

Så fik jeg da endelig fiber ind, der skal være så godt så godt, muligvis, men allerede er jeg stødt ind i et pap problemer. Bagpå er der det der skal være, bl.a. mulighed for at tilslutte telefoner, der er en grøn og en hvid indgang/udgang. Den grønne er den eneste der virker, hvis jeg vil have den hvide til at virke, skal jeg have et nummer mere, altså jeg kan ikke tilslutte min nummerviser, jo det kan jeg godt, men den virker ikke. Så er det jeg spørger, kan man så ikke få et dobbeltstik, således, at jeg kan have både telefon og nummerviser på samme udgang, den grønne, det påstår de ivertfald, dem der har leveret varen, men hvor.
Det er vist et RJ11 dobbeltstik.

mvh

jensviggo

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 28 point
Dato : 11-04-12 15:59

Alle telefoner er parallelforbundet, så jo der kan købes en RJ11 splitter.

Du kan også købe en RJ 11 overgang til Det gammeldags telefonstik.

Men her er f.esks en 1 til 3 splitter . http://www.av-cables.dk/div_kabler_bokse_stik/telefonkabel/telefonkabel_adapter/rj11_splitter_3_vejs_3171_da.html

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-04-12 16:04

har købt en splitter online 1 indgang 3 udgange 29 kroner og så kommer den i morgen.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 11-04-12 16:06

Tak for svaret Benjamin.Hansen.