/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ParetoLogic ??
Fra : jekimianst
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 07-04-12 06:30

Nogen der har kendskab til ParetoLogic program til at holde sine driver opdateret, vil lige høre nogle meninger før jeg betaler $30

Mvh

Kim

Kommentar
Fra : netop

Dato : 07-04-12 08:12

HOLD DIG LANGT VÆK FRA DET

Pengene smidt lige ud af vinduet.

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/wot-safe-browsing-tool/

WOT siger også det er noget skidt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-12 08:47

Det er en meget stor misforståelse at drivere skal opdateres i tide og utide.....

Virker en driver bør man IKKE opdatere.... og det har INTET med "alderen" af driveren at gøre....

Virker den IKKE bør det være producenten selv der leverer ny driver.... og ikke et eller andet program der blot eksisterer for at tjene penge....

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 07-04-12 10:29

Jeg har prøvet dette "vidunderlige" program, det endte med at jeg måtte formatere min harddisk og installere alt forfra, så derfor som Netop sagde
Citat
HOLD DIG LANGT VÆK FRA DET

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-04-12 12:43

Brug Secunia, gratis

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-12 13:02

Brug INGENTING - det er endnu mere gratis da det ikke giver følgeskader

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-04-12 17:12

Drivere er de små programrutiner som betjener forskellige "ydre2 enheder.
de skal absolut ikke ændres hvis der ikke er noget galt med funktionen.

Der er ingen fordel ved opdatering, med mindre man får noget nyt hardware, som den gamle driver ikke fungerer med.