/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
rep af iphone 4 nakskov
Fra : krizz20
Vist : 919 gange
40 point
Dato : 06-04-12 12:56

nogen der ved hvor de laver rep af iphone 4 nær Nakskov skal nemlig have skiftet glas

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-04-12 15:41

Hvis du har garanti på den, evt en forsikring, så gå til forhandleren og lade den lave der.
Hvis du selv skal betale, så tvivler jeg på, at det kan betale sig.
Jeg mener at der ligger noget i både sakskøbing og i nykøvn

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-04-12 15:49
Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 06-04-12 16:32

hej severino

der er ikke nogen af de link du henviser til der skifter glas på en iphone 4 til 399

i det første link koster det 999 kr hvis det skal vær orginalt glas og 750 kr hvis det er med kopi glas

sidste ling koster det 675 kr
ved ikke lige hvor du får en pris til 399 udover at den af de to du henviser til ta 399 for ny glas på en iphone 3g

krizz20
jeg lave iphone og det koster 800 kr for nyt glas+touch+lcd ( det er en samlet enhed der er limet sammen ) du kan bare sende mig en pm hvis det er noget jeg skal klare for dig

jeg er fra nykøbing og lave din tlf mens du venter det tar ca 30 minutter at skifte skærm

Mvh Henrik

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-04-12 18:52

Nu søgte eg bare på goggle, og her var der i teksten, angivet de 399 kr.
Men det er vel den sædvanlige annonceforvirring der gælder her, som i så mange andre reklamer, med priser "fra" og "før og nu", som er så dejlig variable, uden at der direkte er angivet den reelle pris.
Vi møder det jo næsten hver gang, når vi er ude og handle; en ren loggemad for at få husarerne inden for i stalden.
Sådanne aveteringer, har det jo med, ikke at holde sig til virkeligheden.