/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Brug af Picasa 3 driller
Fra : ilgp
Vist : 842 gange
100 point
Dato : 04-04-12 14:59

Hej. Når jeg har taget et billede og redigeret det(gjort det mindre) via paint, så forsvinder billedet nogle gange og vises kun i mappen i windows. Da det ikke er hver gang billedet forsvinder har jeg svært ved at finde ud af hvad der sker.Er der en bruger herinde som har et bud på dette? God Påske til jer alle. Mvh ilgp

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 04-04-12 16:04

Dit spørgsmål er super dårligt formuleret.... et sted står der picasa og et andet sted Windows og et tredje sted Paint.......... Lidt oplysninger om arbejdsgang og filnavn ville gøre det lettere.... måske andre kan, men jeg er ikke tankelæser.... så kom igen med en beder beskrivelse af dit problem.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-12 16:37

Hvis du beskærer i paint.
Når du har rammet et område ind og klikker på beskær - så åbner du bare en nyside og vælger sæt ind. så har du det beskårne områdere.

De andre muligheder kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 04-04-12 16:37

Normalt når der lægges billeder ind på computeren, kan de vises i picasa. Nogle billeder vises ikke picasa når de er blevet redigeret men kun i Windows. Kan ikke forklare det på anden vis.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-04-12 16:54

Citat
Nogle billeder vises ikke picasa når de er blevet redigeret men kun i Windows.

Når du redigerer et billede, så gemmer du resultatet......................men hvor gemmer du det billede du har redigereret.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 04-04-12 17:32

Citat
Når du redigerer et billede, så gemmer du resultatet......................men hvor gemmer du det billede du har redigeret.

Og hvad gemmer du det som?

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 04-04-12 18:15

Billedet bliver gemt i windows mappen som det plejer, men vises jo normalt i picasda. Når jeg har gjort billedet mindre i paint(så det ikke fylder så meget) trykker jeg på knappen gem, og så gemmes billedet med ændringen. Men så er det at nogle billeder ikke vises i paint, og det er det der undrer mig at andre gange er der ingen problemer trods jeg bruger samme metode hver gang.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 04-04-12 18:22

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind