/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Opbevaringstelt
Fra : hpil
Vist : 8661 gange
50 point
Dato : 28-05-03 08:46

Hvor kan man købe et billigt opbevaringstelt, som fastlægger er der jo mange ting som bliver på pladsen hele sæsonen, så et opbevaringstelt kan man jo næsten ikke undvære.

Hilsen
Henning

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-03 09:13

Hej Henning
Prøv evt. igennem Harald Nyborg http://www.harald-nyborg.dk/ jeg kan godt nok ikke finde et "opbevaringstelt" på hjemmesiden, men prøv at finde din nærmeste forhandler på siden, og ring til dem. De har nemlig ikke al'tid hele deres varelager på nettet.
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-03 09:21

Du kan også prøve at rette henvendelse til Camping & Fritid Esbjerg A/S
Tømrervej 13-15
6710 Esbjerg V
Tlf: 75 15 99 66
Fax: 75 15 16 49
Mail: info@campingogfritid.dk
Under http://www.campingogfritid.dk/pages/website.asp?articleGuid=1473 kan du finde "universaltelte" et stykke nede på siden.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-05-03 09:28

Og til sidst... http://www.campingferie.dk/h5_campingnyt/s/visnyhed.asp?nummer=374

NOVA Opbevaringstelt

En nyhed til campister er dette lille opbevaringstelt 230x150 cm, der er produceret af et kraftigt PVC belagt polyester med lille ventilationsklap og pløkhuller i græskanten.
Farve: Grå/Mintgrøn
Incl. 2 poser.
Pris Kr. 1.998,-

Kommentar
Fra : bobenontot

Dato : 30-09-03 16:00

Eller prøv:

www.hks-camping.dk

De har et opbevaringstelst til ca. 1800 kr. - desværre udsolgt p.t. - men måske få de det igen senere.

Hilsen Bobenontot