/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Sivsko
Fra : lham
Vist : 1243 gange
50 point
Dato : 26-03-12 16:56

Hvor køber man rigtige nye "menneskesivsko" ( ikke nissepynt) i str 47-48 ?
Har Gogglet uden resultat

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 26-03-12 17:11
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-03-12 17:12
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-03-12 17:19

Det vrimler da med tilbud på sivsko...

et mere blandt mange:
http://www.nethobby.dk/Stof-snoerer-trae-flet.html

men vist ikke just årstiden?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-12 17:45

SvendGiversen

Det vrimler da med tilbud på sivsko...

Dit første link, er ikke sivsko, men nick'et på personen der har siden.

Næste link tror jeg på er hobby-sivsko altså til nisser og såårn??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-03-12 18:52

Ønsker du flere:

1-10 af 12.300 resultater
http://www.bing.com/search?q=sivsko&go=&qs=ds&form=QBLH&filt=all

Selv husker jeg flere perioder med sivsko:

Mine forældre havde dem tilbage i 1950 erne,
og da min store bror kom på Viborg Kathedral skole i 60 erne var det et hit,
indtil det blev forår og man i stedet skulle have en rød og en grøn strømpe på,
jeg tror veninderne købte sammen og byttede??

Men sivsko er godt nok, om vinteren inde, ikke nu i haven, og det har intet med nisser at gøre...

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 27-03-12 06:31

Tak for svaret Nordsted1.
det link havde jeg overset, vistnok det eneste sted i dk hvor der produseres rigtige sivsko og ikke bare pynteskov som næsten alle andre links ender i
Jeg kontakter manden