/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ekstern hd My Passport 250 gb
Fra : 234
Vist : 464 gange
80 point
Dato : 25-03-12 12:39

Hej.
Er der nogle som kan hjælpe mig med at installere en ekstern hd af mærket "My Passport 250 gb"?

Jeg kører WIN XP

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-03-12 12:52

Øhh installere, den skal bare pluggges i en USB port så installere den sig selv

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 90 point
Dato : 25-03-12 12:52

Det er meget simpelt. Du slutter den blot til en af din PC's USB-porte, så kommer der efter et øjeblik et nyt drevbogstav i stifinder. (Der popper sikkert nogle meddelelser op om ny hardware o.s.v., dem klikker du blot væk.) Det er din eksterne disk. Og du kan begynder at bruge den oprette mapper o.s.v. og gemme dokumenter billeder og andre filer med det samme. Hvis der ikke følger en strømforsyning med vil strømmen fra USB-porten næsten altid være nok. Nogle diske kommer med et kabel med eet USB-sik i den ene ende til disken og to(!) USB-stik i den anden ende til PC'en. Hvis din PC er en bærbar så slut dem begge i hver sin USB-port, det er for at få ekstra støm til disken.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 25-03-12 13:01

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.