/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
batteri tappes hurtigt
Fra : m13ark
Vist : 933 gange
100 point
Dato : 24-03-12 08:37

Min Iphone mister pludselig strøm. Selvom den ikke er i brug, mister den lynhurtigt strøm. Jeg har ikke ændret adfærd,spiller ikke,er ikke på nettet mere end jeg plejer. Det er kommet fra den ene dag til den anden. Hvad er årsagen??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-12 08:44

Citat
Selvom den ikke er i brug, mister den lynhurtigt strøm

Der kan jo ligesom ikke være andre årsager end at batteriet er defekt eller den kortslutter...

Og hvad mener du med "ikke i brug" ????

Er den SLUKKET....

Hvis ikke kan du jo have ting installeret der SELV går på nettet....

Der er ingen grænser for alt det "lo.." folk henter af apps - og de fleste lever af at sende reklamer o.lign. i tide og utide.....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-03-12 09:32

Det kan også være at der er programmer der køre uden du er bevidst om det.

Du kan lukke alle applikationer ned når du ikke anvender dem.

Hold på Home knap

så kommer der en ny menulinje med 4 af de aktive programmer. Hold fingeren på en af disse til der kommer en indkørel forbudt mærke ved disse. herefter kan du slukke dem enkeltvist ved at klike på dem. Når linje er tom har du fået ryddet op i programmer der kan trække stmø og data.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-03-12 10:51

Har du slået bluetooth til så tapper den lynhurtigt strømmen.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 24-03-12 14:34

hej Benjamin.
Hvor er det så lige jeg finder HOME KNAP???????

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-12 18:56

Dobbel klik på den runde knap med firkanten det er din home knap der efter vil de ApS der køre komme frem hold derefter fingeren ned på et af de ApS der kommer frem nu kommer der en cirkel ( indkørsel forbudt) skilt klik på dette og den vil lukke programmet ned der kører

Godkendelse af svar
Fra : m13ark

Dato : 24-03-12 21:09

Tak for svaret rotw.ser ud til at virke