/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
røv
Fra : kenwood
Vist : 564 gange
300 point
Dato : 23-03-12 22:34

kunne godt tænke mig at lære at sutte røv,nogen der ved hvordan man gør ??

Kommentar
Fra : netop

Dato : 23-03-12 23:38

Det er vel kun et spørgsmål om at sætte munden til og så ellers sutte til?

Velbekomme til siger jeg bare...

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 23-03-12 23:41
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-03-12 01:45

Du starter med at slikke chefen helt op i røven

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-03-12 11:30

Citat
kunne godt tænke mig at lære at sutte røv,nogen der ved hvordan man gør ??

,.... Tja,.. hver sin 'smag',.. husk at bruge kondom, så du ikke bliver afhængig af smagen,.
afførings bakterier er ikke ufarlige,...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-03-12 21:38

Du kan starte med at studere hunde og katte - de gør det hver dag

Men pas på du ikke brækker nakken i dit forsøg på at nå.

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 02:02

Her kommer ordsproget : vask din tunge med sæbe - da helt klart i brug - bagefter !!

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 02:03

Ej det hedder da : vask din MUND med sæbe.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-04-12 10:47

Citat
Her kommer ordsproget : vask din tunge med sæbe - da helt klart i brug - bagefter !!

Ej det hedder da : vask din MUND med sæbe.

JOW

Og hvad har det lige med det aktuelle spørgsmål at gøre monstro?

Men OK, når jeg ser på din profil:

Citat
Jeg er en pige på 35 år og jeg aner ikke en S*** om noget som helst - så dette forum er da lige noget for mig !!

Jeg er kendt for, at stille dumme spørgsmål hele tiden og det kan godt være pinligt - så nu kan jeg være anonym og gemme mig bag skærmen .. !!

Mit motto : fortryd ALDRIG noget der fik dig til, at smile.

Så er der dækket op til smæk for skillingerne igen!

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 18:23

Til netop - som om, at nogen a de andre indlæg har et bedre bud på et svar !!!!! Læs dog lige hvad de andre har skrevet og kommentere så oz lige på dem !! Hvorfor kun "angribe mig" !?

Tsk tsk.

Jeg ved ikke en s*** men jeg ved da, at den kommentar der er da for langt ude !

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 30-04-12 18:24

Til netop - du skriver som den første dette : Velbekomme til siger jeg bare...

*jeg siger ikke mere - men tænker mit* !!!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-05-12 02:08

Har du tørre læber?