/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Pakkeriopgaver søges
Fra : Claus999
Vist : 1103 gange
100 point
Dato : 22-03-12 17:58

Hej

Jeg skriver herinde, da jeg på nuværende tidspunkt går med tanker om at starte et mindre pakkeri op.

Jeg har en person ansat i Fleksjob i forvejen, og har flere personer i periferien der kan tiltræde med kort varsel.

Vi kan tilbyde pakning, montage, samling, kuvertering og etikettering af produkter af næsten enhver art.

Næsten alle typer opgaver har interesse, også engangsopgaver.

Pakkeriet er beliggende midt på Fyn, tæt ved motorvejen.

Idet vi stadigvæk er i opstartsfasen mangler vi samarbejdspartnere. Er der nogen der har hørt om nogen eller kender nogen som tilbyder diverse former for pakkeopgaver?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-03-12 21:50

Hvordan kan du have nogen i flexjob - inden du har startet et firma.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-03-12 00:37

Ikke for at tage modet fra dig, men hvis du Googler "Pakkeriopgaver" kommer der 103 links på under et halvt minut - så der er nok en del konkurrence på det område...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-03-12 00:38

UPS, fik sendt for hurtigt - god vind med firmaet...

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 50 point
Dato : 23-03-12 07:07

Jeg tror ikke, Kandu er stedet, hvor du finder den slags samarbejdspartnere.
Mit råd til dig er at identificere virksomheder i nærområdet, som kunne være mulige kunder, og så ellers gå i gang med at ringe dem op.
Forhør dig i din kommune om der er et erhvervsforum, hvor virksomheder mødes og netværker. Og ellers meld dig ind i BNI netværk, så du lærer andre lokale virksomheder at kende. Mange har stor glæde af dette netværk.

http://bniconnect.dk/

Held og lykke med dit firma - det kræver hårdt arbejde i starten, men bliv ved med at tro på at det skal lykkes!

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-03-12 08:06

Hvor jeg arb. tidligere med lettere montage og mange pakkeopgaver, opsøgte vi diverse firmaer. Det gav altid bonus, at opsøge, men levering, td og pris, skal være i orden!

Godkendelse af svar
Fra : Claus999

Dato : 24-03-12 11:29

Tak for svaret pifo.

Dog har vi allerede nu opsøgt rigtig MANGE virksomheder og tilbudt gode priser og stor fleksibilitet.

Der er ikke andet for end at prøve videre.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-03-12 12:00

Citat
Der er ikke andet for end at prøve videre.

Simpelthen du, god vind med firmaet pøj pøj...

Der er jo rasende mange der tilbyder den samme tjeneste.