/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Ipad u 3g
Fra : hellequaade
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 22-03-12 11:33

Jeg har en ipad uden 3g...men tænkte om jeg ikke ville kunne bruge mobilt bredbånd til den? det er vel et spørgsmål om at finde de rigtige ledninger med de rigtige stik...han/hun ???

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-03-12 17:02

Mobilt bredbånd der kan du godt Men kun trådløst dvs din forbindelse skal oprettet et trådløst netværk hvor du så kan koble din iPad på dettrådløse netvært eller via bluetooth

Så det du skal bruge er entre iPhone 4's elling
Ellers en 3G modem med trådløst netværk

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 22-03-12 18:48

OK...den var ny...troede jeg kunne koble mit mobile bredbånd i...som er et usb... men bare ved at koble nogle ledninger sammen...
det er jo til når jeg IKKE er ved et netværk

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-03-12 01:43

Nej

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 24-03-12 09:50

jamen så blev jeg så meget klogere.... nu går jagten så ind på et 3G modem med trådløst netværk
.... jeg har nemlig ikke iphone men en nokia n8