/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Ringeklokke 2 tryk forskellige ringetone
Fra : Hansen25
Vist : 717 gange
179 point
Dato : 21-03-12 19:44

Hejsa Kandu.dk

Jeg søger en ringeklokke med to ringetryk, og to forskellige toner.

Den skal fungere så når man trykker på den ene trykknap så spiller den én tone eller melodi, og når man trykker på den anden trykknap så spiller den én anden tone eller melodi, således at man kan have den ene trykknap ved hoveddøren, og den anden ved bagdøren ;)

Håber der er nogle der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-12 19:52

Det er da bare at købe 2.....

De små "tændstikæsker" fylder da ikke noget særligt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-12 19:54
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-12 20:02

her skal du bare have et extra dørtryk da ringetonen programmeres i trykket....

http://www.xxel.dk/shop/gn-traadloes-ringeklokke-26672p.html

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-03-12 23:15

Tja Hansen - det sidste link refi kommer med kl. 20:02 er jo fuldstændigt svar på dit spørgsmål .....
hvis prisen er ligegyldig, er der ingen tvivl
.... meeen det er da rart at vide, at man for samme pris kan købe mere end fire (4,6) almindelige
prisbillige ringetryk f.eks. fra Jem & Fix, så der er masser af muligheder for at få forskellige lyde på klokken, om den kommer fra for- eller bagdør, om det er datteren, sønnen, konen eller elskeren der kommer, det er blot et spørgsmål om opdragelse .... sådan, at de trykker på den rigtige knap