/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3510i vil ikke tænde??
Fra : Atillaya
Vist : 445 gange
50 point
Dato : 27-05-03 20:15

Min Nokia 3510i gider ikke tænde efter den gik ud!!! Hvad kan det være... jeg har kun haft den i en måned min kæreste har også den samme problem nu det er den sammen fon...

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 27-05-03 20:22

hmmm..... er den helt ladt op?
det kan være softwaren. nu kan du jo ikke tænde den, men ellers kunne du have trykket *#0000# - og så ville din softwareversion stå øverst i displayet. Der er nok ikke andet for end at gå til din forhandler og få dem til at kigge på telefonerne.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 27-05-03 20:25

Jeg havde tidligere et lignende problem med min nokia 3310 (og den var kun 1 uge gammel da), den slukkede bare hele tiden (kunne godt tænde) - og da var det softwaren det var galt med. Siden den blev opdateret, har den virket upåklageligt. Og det fik jeg over garantien.

Kommentar
Fra : Atillaya

Dato : 27-05-03 20:29

okay men der helt opladt men vi snakker om 2 telefoner på en gang!!! jeg tager den nok ned til forhanleren imorgen...

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 27-05-03 20:52

Hej igen.

Det kan jo være en typisk fejl ved 3510i'en. Måske I bare har været uheldige at få to af dem. Jeg har selv en 3510i - og den fungerer fint, men jeg har heller ikke haft den andet end knap en måned. Håber ikke, at det også sker for min.

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 27-05-03 21:13

Jeg har samme problem med min 3510i, den er total svær at tænde hvis den har været gået ud eller jeg selv har slukket den. Til tider ta+r jeg bagklappen (altsp bagsiden af coveret) af, så er det lettere at få presset tænd knappen helt ned. Ellers tryk knappen ned med f.eks en kuglepen (der er slukket) eller lignende.

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 28-05-03 08:21

jeg har også haft det samme problem med min 3510i, gjorde ligesom notatoy.
det er som om kontakten har dårlig forbindelse.

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 29-05-03 13:01

Hej Attilay! Der skete precis det samme for mig!! Men det var fordi at jeg havede sat en lysstickers på min mobil så når den ringede blinkede den! Så det håber jeg ikke du har på din for ellers er det der for den går ud! Så surt show Jeg gik op til expert og fik den reperede! Også virkede den igen! Så man lære af sin fejl! Lige en ting til jeg håber ikke at du har downloadede alt for mange gode ting! Fordi de bliver slettet!!!!! Hilsen Kalle

Kommentar
Fra : Atillaya

Dato : 29-05-03 15:35

jeg havde mange billeder... surt :(

Kommentar
Fra : Atillaya

Dato : 01-06-03 23:53

TIL TELMORE: jeg havde ikke lysstickers på min fon..... men okay den er sent til reperation nu!!

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 08-07-03 16:36

Okay Atillaya! Det noget surt noget!

Kommentar
Fra : yuran_2tm

Dato : 09-08-03 00:01

Jeg har lige fået tilsendt min telefon i dag, og den virker overovedet ikke... :/