/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjælp til Itunes
Fra : amc
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 10-03-12 15:03

Jeg har fået ny harddisk hvor min musik nu er på og det går også fint med at finde musiken i Itunes, men der bliver også ved med at det der lå på den gammel harddisk. Problemt er så bare den ikke er i pc mere så det er ret træls at se på.
I windows media player kan man bare fjerne mappen. Er der ikke en måde at gøre det på i Itunes.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-03-12 15:37

Her går jeg ind i mappen klikker på det valgte album- går til rediger foroven og vælger slet,

Det er mit bud.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-03-12 15:38

eller bare højreklik på albummet.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 10-03-12 15:40

Der må da være en nemmer måde. Jeg har ret meget musik så det vil ta lang tid...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-03-12 15:43

Oganiser det så du har alle dem du vil have- først og de andre sidst, så kan du holde shift nede og så kan du slette flere på een gang