/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
skat retur
Fra : kenwood
Vist : 1035 gange
100 point
Dato : 09-03-12 10:39

er det ikke kun det offentlige der må modregne i tilbagebetalt skat,,ikke andre kreditorer med mindre man har skrevet under på det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-12 10:51

Jo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-12 10:51

Citat
Men hver 10. borger får ikke penge i første omgang. Det skyldes, at de enten skylder penge i skat, har gæld til kommunen eller politiet, ikke har betalt licens eller måske har ubetalte parkeringsafgifter.

SKAT tilbageholder den overskydende skat, indtil det er undersøgt, om der kan ske modregning. Denne undersøgelse tager op til otte uger.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2039789&vId=0

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 09-03-12 11:01

det vil sige at frx fogedretten kan ikke gøre krav på dem ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-12 11:18

Korrekt - det kan de IKKE

Før EFTER du har fået dem...

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 09-03-12 11:25

kenwood

Det eneste du kan gøre er at ringe til alle dine kreditorer og sige ha ha, jeg har fået penge tilbage
jeg skynder mig at bruge pengene enden i kommer øv bøv
så kan du se om du kan nå det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-12 11:56

Hvis fogedretten har gjort udlæg, så er jeg ikke så sikker på, at du bare kan beholde overskydende skat.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-12 12:02

Fogedretten KAN/MÅ IKKE gøre udlæg i den slags....

Det du tænker på må være udlæg i f.eks. lejlighedsdepositum og den slags.....

Godkendelse af svar
Fra : kenwood

Dato : 09-03-12 13:20

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 22-03-12 14:44

Fogedretten KAN/MÅ IKKE gøre udlæg i den slags....

det kan de altså godt

Kommentar
Fra : kenwood