/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hp 4200 laser udskriver for svagt gråt
Fra : jlrdk
Vist : 610 gange
500 point
Dato : 08-03-12 14:27

HP laserjet 4200 udskriver farvet skrift i alt for svagt gråt.
Hvordan får jeg en mere sort skrift frem.
( hp laserjet 4200 er en sorthvid printer )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-12 14:55

Citat
hp laserjet 4200 er en sorthvid printer

Netop.... og sågar en af de billigste....

Det er en TEKSTprinter og er ikke beregnet til så meget andet, så med mindre du i printerens udskrivningsindstillinger har mulighed for "fråds" med toneren, er der ikke noget du kan gøre....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-12 15:10

Light print
1 Make sure that the print cartridge is fully installed.
2 Make sure that the EconoMode setting is turned off at the control panel and in the printer
driver. (See “ECONOMODE” on page 161.)
3 Open the Configure Device menu at the printer control panel. Open the Print Quality
submenu and increase the TONER DENSITY setting. (See “TONER DENSITY” on page 161.)
4 Try using a different type of paper.
5 The print cartridge might be almost empty. Replace the print cartridge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-12 15:16

Her er hele manualen hvis du mangler den

http://epswww.unm.edu/help/HP4200EN.pdf