/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
SSD 300 mb/600mb
Fra : richardt
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 07-03-12 19:44

Jeg vil købe en SSD til min bærbare men er i tvivl om en SSD, der kører 600 mb bus, kan køre med 300mb bus. Jeg vil gerne have så ny en udgave som jeg kan få og derfor skal den helst være med 600mb bus.

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-12 19:51

Jeg er ret sikker på at en 600Mb SATA også er bagudkompatibel med 300 Mb SATA selvom at den sidder på en SSD. Det er de nemlig på en almindelig gammeldags harddisk.

Kommentar
Fra : richardt

Dato : 07-03-12 20:04

Tak for din lynhurtige reaktion, Søren_Steen, det er lige netop det jeg søger en løsning på.!
Jeg mener også at de er bagud (kovertible) disse SSD'er, men jeg kan ikke rigtigt finde noget om det. det er en Kingston HyperX 240 gb SSD , jeg regner med og ikke engang på deres hjemmeside kan jeg finde noget.
jeg venter på om nogen sikkert ved noget.
MVHrichardt

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-03-12 20:08
Kommentar
Fra : richardt

Dato : 07-03-12 21:06

Nu har jeg fundet stedet hvor det står sort på hvidt og jeg tror på det indlæg nr. 2 der skriver.
Nu kunne jeg bruge dine ord ,Søren , til at søge efter 'bagudkompatible sata 300mb/600mb ' og fandt
' www.eksperten.dk/spm/943169 ' og de skrivernoget som at standarden er at de er bagudkompatible . Tak skal ibegge have for hjælpen, og Søren, du må lige hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for AT DU KAN FÅ VINDERPOINT.
Nu kan min pc heller ikke længere skrive det her, jeg skal nok stille et nyt spørgsmål om det eller jeg skal skifte batteri i tastaturet.Tak fra richardt

Godkendelse af svar
Fra : richardt

Dato : 07-03-12 21:09

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.Det du sagde var lige netop det jeg ville have sagt !