/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Veet Gel..
Fra : Harbo21
Vist : 1378 gange
50 point
Dato : 06-03-12 10:50

Ville hører om man det er smart for en mand, at bruge veet til Hårfjerning dernede, for så slipper man jo for at skærer sig...

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 06-03-12 13:13

Du skal bruge VOKS det er nemmere

Accepteret svar
Fra : janiel0810

Modtaget 50 point
Dato : 06-03-12 14:18

Weeter nemmere end med skraber. Det kan være lidt bøvlet de første gange, men med øvelse og erfaring er det ingen sag. En parfumefri creme eller lidt mandelolie bagefter.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-03-12 14:46

Citat
Du skal bruge VOKS det er nemmere

Ja, du er sandelig troværdig a_h

Spørgsmål
- Ubesvarede 0
- Besvarede 0
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 7

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-03-12 14:49

Der findes angiveligt en udgave for mænd også

Veet For Men Gel Cream (200 ml

Veet Gel For Men er en revolution nyhed inden for hudplejeprodukter til mænd!

Intet kunne være nemmere, mere effektivt eller mere diskret end den nye Veet for Men Gel Cream. Den fremragende formular gør det hurtigt af med uønsket hår på ryg, bryst, armhuler og selv ben.
langtidsholdbar glathed på kun 4 minutter
udviklet så det kan bruges i badet
ingen barbering - og ingen stikkende stubbe

Veet for Men Gel Cream bruger en emulsionsteknologi, som nedbryder proteinstrukturen i kropshår på bare 4 minutter. Derefter fjernes uønsket hår hurtigt, smertefrit og nemt i badet.

Den store finale? Utrolig, langtidsholdbar glathed. Du vil elske resultatet af Veet® for Men Gel Cream — og det vil din kæreste også.

Pakken indeholder:
1 200 ml tube Veet® for Men Gel Cream
1 spatel

Kommentar
Fra : karsten62

Dato : 06-03-12 15:56

webm når du nu kopier fra en side glemte du så ikke det vigtigste. Det kommer her.

Forholdsregler:

EGNET til ryg, bryst, arme, ben, armhuler.

IKKE EGNET til hoved, ansigt, øjne, næse, ører eller intime områder som omkring anus, kønsdele og brystvorter

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-03-12 17:09

UPS! Det havde jeg simpelthen ikke lige set...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-03-12 17:13

Underligt, det sådan står med afbleget skrift så man næsten overser det...

Forholdsregler:
EGNET til ryg, bryst, arme, ben, armhuler.

IKKE EGNET til hoved, ansigt, øjne, næse, ører eller intime områder som omkring anus, kønsdele og brystvorter.

Brug ikke på modermærker, bumset, ødelagt, irriteret eller solbrændt hud, eller på hud, der er blevet barberet inden for de seneste 72 TIMER eller tidligere har reageret negativt på hårfjerningscremer.

Spørg din læge inden brug, hvis du tager medicin, der kan påvirke huden, eller hvis du lider af en hudsygdom.

Før brug, TEST DIN HUDREAKTION ved at påføre gel-cremen på en lille det af området, du ønsker at behandle, idet du følger brugsanvisningen. Hvis der efter 24 TIMER ikke er nogen negativ reaktion, fortsættes brugen.

Hvis du oplever en snurrende følelse under brug, indikerer dette, at huden er særligt sensitiv. Fjern gel cremen øjeblikkeligt og vask grundigt med vand. Hvis denne følelse varer ved, søges lægelig rådgivning.

Efter brug anbefaler vi at vente 24 timer før påførsel af anti-perspirant, parfumerede produkter eller solbadning.

Vent altid 72 timer mellem påførsler.

I tilfælde af indtagelse, kontakt læge øjeblikkeligt og fremvis tuben.

Undgå kontakt med øjnene. I tilfælde af kontakt med øjnene vaskes øjeblikkeligt med rimeligt vand og søg lægelig rådgivning.

Opbevares utilgængeligt for børn.

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 06-03-12 18:04

Prøv gerne Veet, men brug en god fed creme bagefter så huden kan slappe af.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-03-12 20:06

Sikken en gang tøsesnak du har fået gang - tag dog din skraber med i brusebad og lad den foretage barberingen efter et par minutter i varmt vand og lad dog kvinder om at købe sig fattige i alverdens latterlige produkter.....I guder for en gang nonsens om mænd og voks, veet o. lign.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-03-12 23:34

Lad dog barnet...

Hvis han skal have "nuggi" og "pølsen" gjort fin ren for hår, så fred da være med det.

Godkendelse af svar
Fra : Harbo21

Dato : 15-03-12 11:50

Tak for svaret janiel0810.