/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
akvarie
Fra : lucasnielsen
Vist : 877 gange
40 point
Dato : 04-03-12 16:19

Jeg har købt et 25 ltr. akvarie....det har en speciel pumpe, hvor vandet hele tiden cirkulerer, og der er meget uro i vandet, jeg har gubbier, de ser ud til at trives, men jeg er i tvivl , skal jeg slukke for pumpen om natten, så de får lidt fred..
Hilsen LN

Accepteret svar
Fra : droslerne

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-12 16:28

Hej
ej det skal du ikke

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 04-03-12 16:31

Nej, vandet bliver både renset og iltet, od det har fiskene bedst af, med er der ikke hane/ventil på pumpen du kan sætte gennemstrømningen af vand lidt ned med

Godkendelse af svar
Fra : lucasnielsen

Dato : 04-03-12 16:32

Tak for svaret droslerne.

tak for det, synes bare der er rigtig meget uro...men tak

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-03-12 16:37

Nej du skal ikke slukke for den.
Det kan fiskene sagtens klare.

Du kan regulere lidt på farten af den.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-03-12 16:38

nå var lidt sen til at trykke send.

Kommentar
Fra : lucasnielsen

Dato : 04-03-12 16:45

tak, nej nu har jeg lige fået det, men mener ikke jeg kan sætte tempoet ned.*ss*
kan ihvertfald ikke se det i brugsanvisningen...men de blir' ihverfald ikke overfodret, for maden forsvinder hurtigt...*sss* men tak for svaret

Kommentar
Fra : lucasnielsen

Dato : 16-03-12 08:06

Ja, nu trives alle, jeg har lært det at kende, tak for hjælpen...

tænker på. hvor gamle skal ungerne være før man kan kønsbestemme dem...

hilsen LN