/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Købe et luftgevær
Fra : TheGuy
Vist : 755 gange
80 point
Dato : 04-03-12 09:33

Jeg vil gerne købe et luftgevær. Og jeg har kigget lidt rundt omkring på nettet.
Og så faldt jeg over dette luftgevær: IZH MP 61 også kendt som Baikal MP 61
Jeg vil bare høre om der er nogen som har erfaring med dette luftgevær:)
Eller ved om der er et godt et, og om det kan betale sig at købe for 1000 kr.

- TheGuy

Ps. Hvis i har andre forslag til andre luftgeværer må i meget gerne komme med forslag, de må bare ikke koste mere end 1000 kr.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 04-03-12 10:29

Hvad i alverden vil du bruge det til, for hvis du kun vil skyde efter papskiver, er det al for dyrt, fås fra ca 300 med kiggersigte mm

jensviggo

Kommentar
Fra : TheGuy

Dato : 04-03-12 10:47

Men jeg har allerede et luftgevær. Som jeg kan bruger til at skyde efter papskiver. Men hvad ville du anbefale.
Fordi jeg vil gerne have nage kraftigere og sejere:)

Kommentar
Fra : TheGuy

Dato : 04-03-12 10:47

Og hvor har du fundet det med kikkertsigte for 300 kr?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-03-12 10:54

Jeg har et med kikkertsigte, kostede 274 Kr.

Kommentar
Fra : TheGuy

Dato : 04-03-12 11:02

Hvor har du købt en IZH MP 61 med kikkertsigte?:)

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 04-03-12 13:39

Teil, var du bange for at naboens søn fik ram på dig ?

Jes

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-03-12 19:21

du får ikke et luftgevær i en god kvalitet til 1000 kr.
jeg kan anbefale et el gamo hunter, men med kikkertsigte koster det nok nærmere 3000.
det fortryder du til gengæld ikke hvis du køber det. det er næsten ligeså kraftigt som en salonriffel.

Kommentar
Fra : TheGuy

Dato : 05-03-12 15:55

Hvorfor er det ikke et godt gevær til at skyde med ude i haven.
Og hvorfor skulle jeg købe et der er 3 gange så dyrt?? Er dette våben da ikke godt?:)

- TheGuy

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-03-12 08:02

Baikal'en er da ok, men du kan jo ikke købe den, når du ikke er fyldt 16 år

Kommentar
Fra : TheGuy

Dato : 08-03-12 09:06

Det ved jeg godt
Så må man jo bare vente:)

Men ellers tak for hjælpen:)