/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Offshore selvskab
Fra : JannickSkytte
Vist : 492 gange
16 point
Dato : 03-03-12 22:29

Hej Aminoer :)

Jeg har et spørgsmål om offshore firma og offshore bank mit spøgsmål lyder:

Hvis jeg har et Offshore firmar og en Offshore konto i et land med skattely.
Skal jeg så betale skat og moms i Danmark hvis jeg lejer mig selv som rejsemontør til:

1. Et Dansk firma der arbejder i Udlandet
2. Et Dansk firma der også arbejder i Danmark.
Med venlig hilsen

Jannick

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-03-12 01:46

uanset hvor mange krumspring du laver, så skal du betale skat.
og det er vel heller ikke urimeligt. du vil jo sikkert gerne beholde dine sociale goder, og den slags er ikke gratis.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-03-12 08:46

I Europa er der ingen steder at skjule sig mere, dertil kommer udveksling af oplysninger med flere lande udenfor.