/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Garmin nuvi 250
Fra : JensChrJensen
Vist : 1367 gange
100 point
Dato : 01-03-12 11:43

Jeg har en garmin nuvi 250 som har mistet alt data kan nogen hjælpe mig med at få dem geninlæst, jeg har en anden gps så vil gerne rode lidt med den gamle da man måske kunne lære lidt ved det.

jcj

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 01-03-12 13:20

Hej

Har du prøvet at gen installere den. Med den dvd der var med ved købet?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-03-12 13:35

- spørg på: http://garmin-user.dk/

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-03-12 13:45

Det er altid en god ide, at tage back-up af sin GPS , også hver gang den opdateres.
Garmin er ikke de billigste i den retning. Så her gælder det om, at man både går livrem og seler!

Kommentar
Fra : JensChrJensen

Dato : 01-03-12 18:25

det er en jeg har fået for et par år siden af en ven uden dvd, måske jeg skulle spørge her om nogen har en sådan.

Kommentar
Fra : vagn2901

Dato : 01-03-12 19:37

Jeg har en tilsvarende, og har hos Garmin købt en livsvarig opdatering. Opdatering gør jeg så ca. en gang om året.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 02-03-12 05:15

garmin medlevere ikke nogen dvd til gps. men prøv at hente garmin live update.
men har du slette kortet skal man købe et nyt, og det er for dyrt.

http://www8.garmin.com/support/collection.jsp?product=999-99999-27