/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
0x800ccc80
Fra : kivi
Vist : 793 gange
100 point
Dato : 29-02-12 17:52

er der nogen som kender denne fejlmeddelelse 0x800ccc80 og har løsningen på den, alt hvad jeg fundet på nettet og afprøvet er uden resultat så hvis der er nogen så kom frem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-12 18:03

Fejlopsætning......

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-02-12 18:11

tror at refi har ret.

I din opsætning har du højst sandsynlig en fejl i dien flueben eller lignende.

http://www.eksperten.dk/spm/852478

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-12 18:17

En løsning kræver mange flere oplysninger såsom din mailudbyder, din netudbyder, dit mailprogram osv....

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-02-12 19:05

Som refi skriver
Skal der flere plysninger til for at der kan komme et kvalificeret gæt på en løsning. Mit umiddelbare gæt ud fra de sparsomme oplysninger er at der er noget galt med din opsætning af server til udgående post. Der kan også være noget galt med opsætningen af sikkerhed på serveren. Hvis der i dine kontoindstillinger står noget med 'Brug en proxy', skal du sansynligvis slå dette fra. Kontakt din udbyders support.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-02-12 19:18

Som refi skriver...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-03-12 07:49

windows 7 ultimate, microsoft outlook 2007 , mixcrosoft antivirus , udbyder nordit/dansk kabel tv
har været inde og hente opsætninng på nordit7danskkabeltv og sat det hele nøjagtig som der står og jeg har googlet og prøvet stort set hvad jeg har kunne finde der

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-12 08:04

Den bliver ikke nem at løse uden man "fysisk" sidder ved maskinen....

Fejlen indikerer at "noget" ER forkert sat op - så et par "fremmede" øjne ser af og til noget man stirrer sig blind på....

Slet HELE kontoen og start forfra - gerne med et par extra øjne ved din side - det er små marginaler der kan ødelægge opsætningen...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-03-12 11:09

Hej
Jeg kan anbefale Mikogo, hvis du skal have lidt fjernsupport.
Med Mikogo, kan en 'Nørd' du kender, fjernstyre din PC, og evt, hjælpe dig med opsætningen.
www.mikogo.com
Pøj! Pøj!

DanskkabelTV fjernsupport: http://www.danskkabeltv.dk/kundeservice/fjernsupport

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-03-12 17:36

hvad hedder den mappe/fil som windows gemmer opsætningen til office pakken , for når afinstallere så bliver det ikke slettet så hvor gemmer det sig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-12 17:44

Du skal IKKE gemme opsætningen....

Meningen var du skulle opsætte den påny...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-03-12 18:07

kivi

ved at lave en ny opsætning af Outlook, som skal gøres direkte i programmet, så overskriver du den gamle opsætning. Du skal selvfølgelig gemme ændringerne for at de nye kan træde i kraft.
HUsk at tjekke hvordan de indstillinger du har nu ser ud, for så kan du jo altid gå tilbage.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-03-12 18:50

det er meget godt i siger sådan men når jeg afinstallere og så installere igen så ligger opsætningen der uden at jeg skal ind og sætte mail og det andet op

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-12 19:23

Du skal IKKE afinstallere noget - du skal SLETTE mailkontoen og sætte den op påny

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-12 23:12
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-03-12 23:14

Så kontakt dog din udbyder, så du er sikker på at opsætningen af din E-mail konto er rigtig, hvis det så ikke hjælper, må der jo være noget galt med installationen.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-03-12 23:28

Nu har jeg kigget lidt på den vejledning der ligger på danskkabeltv's hjemmeside. Jeg synes altså der mangler noget efter det sidste billede. Klik på flere indstillinger, på fanen "server til udgående post" skal der være sat de ritige oplysninger, og på fanen "Avanceret" skal de rigtige portnumre være sat op. Det undrer mig også at de bruger SMTP og ikke en sikker forbindelse med ASMTP, og "Server kræver godkendelse" slået til.
Jeg synes du skal kontakte deres support og bede dem om de korrekte oplysninger til disse indstillinger.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-03-12 07:43

jeg har prøvet at slette kontoen og skrive det hele på ny men uden det ønskede resultat og jeg har været inde hos udbyderen og hente opsætningen derfor vil jeg slette de hele og starte helt forfra

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-03-12 08:27

Citat
derfor vil jeg slette de hele og starte helt forfra

Jamen så sletter du da bare hele officepakken og installerer den igen - men det er ganske unødvendigt...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-03-12 10:10

tak for forsøget på at hjælpe mig men når det nye selskab ikke giver besked på at ændre indstillinger fra det gamle selskab som de har købt er det svært

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-03-12 10:14

Det har du ret i.....

Men det kan vi jo ikke ændre på - det må du tage op med selskabet......

Dårlig service og information er jo ikke en "teknisk" fejl

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-03-12 10:26

Lad lige høre fra dig, når du har talt med supporten.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 02-03-12 12:34

Tak for svaret Brassovitski.