/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Webcam
Fra : Kristian69
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 27-05-03 14:31

Hej - jeg har et Logitech Quickcam Express webcam med tilhørende Image Studio, hvor man bl.a. kan uploade live til en særlig side. Smart. Pludselig kunne den ikke længere modtage mit signal. Irriterende. Jeg afinstallere så Image Studio og vil genindstallere det. Men: når jeg gør det, enten via cd-rom eller program downloadet fra Logitech, så fryser hele skidtet bare, når den er klar til at indstallere - og jeg kan kun bruge reboot-knappen på pc'eren for at komme videre !!! Hvad f.... er der galt med skidtet ??
Jeg har slettet alt der har med Logitech at gøre, og det er bare det samme problem hele tiden
Håber der er hjælp at hente !!

Kristian
www.body-mind.dk

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 27-05-03 17:22

kristian69
Prøv med stifinder-pogrammer og se om der ikke skulle ligge nogle rester der der spærrer,mappe LOGITECH
Mvh Ole

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 04-06-03 10:25

Ellers ville en formattering af din harddisk nok hjælpe... Sorry, men Windows har det til tider med at opføre sig underligt...

HUSK at tage backup ;)

MVH Ostemanden

PS... Du kunne også lige prøve med et regclean program... http://download.com.com/redir?pid=881470&merid=50119&mfgid=50119&edId=3&siteId=4&oId=3000-2094-881470&ontId=2094<ype=dl_dlnow&lop=link&destUrl=%2F3001-2094-881470.html <-- Det skulle være det rigtige link... kør dette program, ryd op i registreringsdatabasen, og prøv så igen... Hvis det ikke hjælper, så prøv at geninstallere windows OVEN i det du allerede har.... Hvis det heller ikke virker, så formatter lortet!!

Håber det ku bruges

Kommentar
Fra : PoulluoP

Dato : 30-06-03 21:01

hejsa

hent et program her til dit webcam, så kan du selv bestemme hvilken hjemmeside du vil oploade billeder til

det er et "gratis" program, dvs. der er navn på nogle af billederne, dette fjernes kun hvis du køber det.
men det er dansk og kanont..

hent det på http://www.theill.com/conquercam/

hilsen PoulluoP