/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Min penis og onani
Fra : sekstenaarig
Vist : 3623 gange
20 point
Dato : 27-05-03 14:13

Hej
Jeg er en ung fyr på 16, min pik er i stiv tilstand 16cm, men når den er slap er den kun ca. 8-10 og efter jeg har svedt endnu mindre og det synes jeg er enormt lille. hvis der er andre på min alder vil i så ikke fortælle jeres størrelser??
Mit sexliv keder mig, jeg er single (jomfru). Er der nogen der har nogle gode fif der kan peppe det lidt op??

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 27-05-03 14:31

Hejsa.

Du er ganske normalt udrustet. Du er heller ikke færdigudviklet endnu. Du kan udvikle dig indtil du er ca. 19 år, så den kan sagtens nå at blive nogle cm. større.
I slap tilstand er den også normal, min er selv 12 cm. i slap tilstand, ergo helt normalt.

Dit sexliv kan jo varieres med en saftig pornofilm, eller du kan se porno på nettet.
Det vil givetvis sætte hormonerne igang. Prøv at onanere i badet, brug masser af Shampoo/sæbe på pikken så den er glat og hård. Træk forhuden tilbage og gnid på din pik, hvilket er rar fornemmelse.
Du kunne eks. også lade en anden onanere dig Dreng/pige?
Lær at bruge din fantasi, og brug den som inspirartion, når du kigger på alle de dejlige brune sommerpiger.

ellers kig på disse sider:

http://www.free6.com

http://www.ampland.com

God fornøjelse.

Accepteret svar
Fra : Clairygg

Modtaget 20 point
Dato : 28-05-03 00:38

Hej. Jeg er også selv lige fyldt 16 år, så det kan vel ikke være mere passende:)
I stiv tilstand er min vel også ca. 15cm. lang og ca. 5cm bred. I slap er det vel omkring 10cm. og 3-4 bred. Efter jeg har svedt eller frosset er min også mindre end normalt. Før jeg begyndte at læse om emnet troede jeg også min var lille, men fandt hurtigt ud af at den var gangske normal. Gennemsnittet ligger faktsik på ca. 15cm i EU landene. Så vær du bare glad for din:)

Jeg hat selv en kæreste som tit ornanerer på mig, og det er faktisk ikke specielt meget sjovere end selv at gøre det!!! Det føles ikke bedre, og det tager MEGET længere tid før jeg kommer. Nogle gange op til en time, hvorimod jeg når jeg selv gør det kan få det overstået på få minutter.
Men se noget porno, måske ornanere med en skindhandske på eller lignende. Har ikke selv prøvet men hørt det skulle være godt:)

Kommentar
Fra : Jonesk

Dato : 02-06-03 23:39

Ornaner på din seng, altså lig og lad som om du boller en pige, og gnid så dit lem på lanet... pas på når du kommer.

Godkendelse af svar
Fra : sekstenaarig

Dato : 16-06-03 10:29

Tak for svaret Clairygg.

Kommentar
Fra : hamdengule

Dato : 27-04-09 23:12

jeg er 15 år gammel og min pik er 15 lang og 12 rundt om..men der er stadig tid at vokse i

Kommentar
Fra : Rasmus00789

Dato : 23-07-13 00:21

@I_overgaard

Nej, aldrig onaner eller vask dig med shampoo eller sæbe. Hvis sæbe eller shampoo kommer ind under forhuden, dannes der 'nakkeost'. Noget gult sjask der ikke er særlig rart. Tro mig! Læger og doktorer siger både online og på klinikker, at man aldrig skal vaske sig med shampoo eller sæbe.

Jeg er selv 14 år og onanere ca. 2 gange om ugen. Jeg ville foreslå at bruge noget vandbasseret glidecream når du onanere. Hvis du ikke har den mulighed så kan du enten bruge madolie eller yoghurt. Yoghurt er virkelig godt og skader dig ikke -ud eller indvendigt.

Hilsen Rasmus00789