/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sonos - kan ikke finde PC/share folder
Fra : metalfaust
Vist : 961 gange
68 point
Dato : 21-02-12 18:57

Jeg har netop anskaffet mig et Sonos Play:5 + Bridge, men har problemer med at få den til at "snakke" sammen med min PC. Det går ok med at streame netradio fra iPhone, dvs. det er forbindelse mellem PC'en og Sonos Play:5 det er galt med.

1. Jeg har prøvet at deaktivere firewall og antivirus-programmer på PC'en, men uden held.
2. Prøvet at sætte netværkskabel mellem Sonos og Pc'en, men uden held.

Lidt googling viser mig at mange har oplevet dette, men nmogen løsning har jeg ikke kunnet læse mig frem til :( Håber nogen her har en ide hvad det kunne være.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 21-02-12 20:56

Der er tit problemer med Windows share. Det bedste er at have sin musik på et NAS drev.

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 27-02-12 14:39

Hvad er det? En ekstern harddisk?

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 27-02-12 14:42

Det er en ekstern harddisk med direkte netværkstilslutning. Nem at nå fra alle enheder på netværket.