/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmesider
Fra : Vagn100
Vist : 366 gange
20 point
Dato : 19-02-12 20:05

Hej
Kan man nogen steder se hvormange sider der udskrives på en hjemmeside, inden man trykker på print.
vh
Vagn

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-02-12 21:36

Hvis det er din egen hjemmeside, ja så kan der laves en tæller der registrere antal af tryk på sidens printerknap.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 20-02-12 05:50

Jeg forstår åbenbart dit spørgsmål lidt anderledes end severino.

Er det fordi du ikke vil risikere, når du vil printe noget ud du har fundet på nettet, at du får en pokkers masse sider printet ud når du bare ville have en enkelt?

I så fald klikker du på "filer" i øverste venstre hjørne af skærmen, derefter på "vis udskrift", så kan du se hvordan det udprintede vil se ud, og hvor mange sider det handler om.

Derefter kan du klikke på "filer", vælge "udskriv", i boksen er der så en blå prik ved "alt", det vil sige, at du vælger, at udskrive alt, altså alle sider.
Hvis du i stedet klikker/sætter en blå prik ved "sider" (lige under "alt"), så kan du vælge hvilke sider du vil udskrive.

Og så kan det selvfølgelig være, at det er mig, der helt har misforstået spørgsmålet.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-02-12 11:35

Citat
I så fald klikker du på "filer" i øverste venstre hjørne af skærmen, derefter på "vis udskrift", så kan du se hvordan det udprintede vil se ud, og hvor mange sider det handler om.

Du kan vælge at udskrive som pdf, så kan du selv besremme hvad du vil gøre
Vælg udskriv - vælg printer og gem.
http://www.cutepdf.com/
http://pdf-xchange-viewer.en.softonic.com/

Kommentar
Fra : Vagn100

Dato : 21-02-12 10:26

kære alle
Tak for jeres oplysninger.
Det var Troldepigen, der efter min mening, gav mig et bedste svar. Tak for det.
Jeg behøver ikke flere svar.
venlig hilsen
Vagn100

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 21-02-12 20:26

Velbekomme.
Husk, at lukke spørgsmålet.