/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Sampler - uddeling af vareprøver.
Fra : majbritt05
Vist : 1523 gange
100 point
Dato : 27-05-03 11:09

Halløjsa

Jeg har set at de mange steder lige nu søger samplere, altså nogle til at uddele vareprøver. Det lyder jo til at være et fint lille bi-job, men er der nogen her, som har prøvet det? Og er det et okay job?

Kommentar
Fra : thonesen4

Dato : 27-05-03 16:55

Jeg har ikke hørt noget om samplere, men tilgengæld kan jeg tilbyde dig et bijob som distributør hvor du holder homeparties/demomstration.
Der er hjælp til start og mange står bag din ryg for at hjælpe dig igang!
du kan emaile til mig hvis du vil høre mere på: gtg@stofanet.dk

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 14-11-03 11:54

Hej Majbritt05

Nu er det længe siden du skrev dit indlæg...men måske du kigger forbi denne side alligevel?
Sampler kan betyde at du bl.a. står i supermarkeder og uddeler varerprøver, det kan være alt lige fra smagsprøver fra Kohberg til parfume, det er muligt selv at være medbestemmende til hvad man gerne vil demonstrere.
Arbejdstiden er for det meste fredage og lørdage og lønnen ligger på ca. 110 kr.

Et sjovt job, hvis man kan lide at tale med mange forskellige mennesker.

Kommentar
Fra : ss8878

Dato : 11-10-04 15:57

Hej.
Jeg har været ansat hos Sampling Service. Deres hjemmeside hedder det samme, prøv at gå der ind og skriv en mail til dem. Jeg fik 100 kr. i timen og 50 kr oveni hvis jeg var opgaveansvarlig (dvs. den der skal møde op et kvarter før og sørge for at det hele er i orden.) Det var et sjovt job man prøver mange forskellige ting. Jeg blev nok lidt træt af det, da man står op i fem timer og skal smile hele tiden. Det er fint at have som studiejob/ bijob. Det firma jeg arbejdede for trak ikke skat af min løn det skulle jeg selv gøre sidst på året, men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det foregår hos andre.

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : she79

Dato : 16-05-05 11:02

lyder spændende. der findes samling service, findes der andre firmaer i det nord / midtjyske?