/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
fyringsolie lille tankbil
Fra : bigfootsif
Vist : 965 gange
100 point
Dato : 13-02-12 16:00

Olieselskabet vil ikke levere olie. De påstår, at vejen er for smal. Er der nogle olieselskaber, der har nogle mindre tankbiler?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-02-12 16:38

Ellers kan de fleste stationer der sælger fyringsolie gratis udlåne en fyringsolie-trailer. Tager 400 liter.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-02-12 16:38

Hejsa.
Du kan ... hvis du har træk på din bil... selv hente på DK tankene.
De låner en trailer ud til det samme hvor der kan være 400 L. olie i.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 13-02-12 19:44

Nu skriver du " Olieselskabet" .............har du hørt med andre?? Har du lige flyttet ind i huset ??
Hvis ja så spørg forrige ejer hvordan de gjorde eller hvilket selskab som leverede.

Mvh

Robert Larsen

Kommentar
Fra : bigfootsif

Dato : 14-02-12 00:45

Før i tiden havde vi Statoil og Shell og Q8, men de vil ikke længere levere. Jeg er godt klar over, at jeg kan bruge en trailer fra DK, men jeg har brug for at få det leveret fra en mindre tankbil. Har boet i huset i 16 år.

Kommentar
Fra : steen69

Dato : 14-02-12 13:49

tror du ikk det er mængden der er årsag til de ikk vil levere ?

Kommentar
Fra : bigfootsif

Dato : 14-02-12 15:30

Mellem 950 og 1125 liter pr. gang!