/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Arial Unicode MS
Fra : Monsen1234
Vist : 487 gange
200 point
Dato : 11-02-12 22:25

Sider på internettet som bruger skrifttypen Arial Unicode MS vises med en anden skrifttype eller en blanding af flere skrifttyper på min kones com. Hendes com. vil altså ikke vise denne skrifttype. Hvordan får jeg den til at vise Arial Unicode MS, kan man hente den i sted og hvordan installere man den. Computeren køre XP

Mvh. Monsen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-02-12 22:33

Hvis du selv har den, så kopiér den over på den anden pc

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 22:35

Prøv i IE menuen Side, Tegnsæt, der kan du vælge Unicode, Automatisk m.m.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-02-12 22:41

Hvis ikke ovenstående virker, så kan den hentes her:
http://sourceforge.net/projects/corefonts/files/the fonts/final/arial32.exe/download

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 22:58

Og når du så har hentet den ovenstående som er standard Arial,
så kan du hente arialuni her http://rapidshare.com/files/282376448/arialuni.ttf.rar

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 11-02-12 23:01

PS, den er pakket som rar fil, pak ud og kopier til c:\windows\fonts, går ud fra at c: er systemdrev!

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 12-02-12 10:03

Tak for svaret Klaudi. det lykkedes fint -tak for hjælpen Klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-12 10:12

velbekomme