/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
efter afinstallering
Fra : clou
Vist : 1132 gange
300 point
Dato : 11-02-12 15:54

Hej derude

Håber der er nogle af Jer der vil hjælpe mig af med et irriterende problem!

Jeg har i flere år haft installeret Slow PC-Fighter på min pc - og betalt for den pludselig ville genvejen ikke virke mere, jeg afinstallerede (flere gange) og prøvede så at geninstallere men bliver stoppet af en advarsel og kan ikke komme videre.

Efter alt det, får jeg dette op på skærmen hver gang jeg starter: http://peecee.dk/upload/view/351123 - hvad pokker gør jeg ved det? det er ret træls!

Kører Windows 7 64-bit

Clou

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-02-12 16:12

Umiddelbart kan det ligne noget med en produktnøgle. Er PC fighter gyldig? Fornyet fornylig?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-02-12 16:53

Jeg tror der ligger et par filer i registreringsdatabasen. Det er ikke spor usædvanligt at programmer glemmer at fjerne de filer.

Hvis du kan bruge registreringsdatabasen, så husk at tage en kopi inden du ændrer noget.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-02-12 17:05

Jeg har været i Registreringsdatabasen og fjernet det der stod Slow PC-Fighter ud for - det løste INTET @granner01

Og jeg har betalt for versionen senest 20. 11. 11@webnoob

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 18:12

Prøv at installer Slow PC-fighter igen, højreklik på setup filen og vælg Kør som administrator.

Når det så er installeret kan du bruge Revo Uninstaller til at afinstallere det med,
hent Revo her, det er nederst på siden download link er, vælg FREE version 1.93

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Hvis det da ikke er det program du allerede har brugt!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-02-12 18:35

@klaudi
Jeg kan desværre ikke installere Slow PC Fighter igen, jeg får denne advarsel her:

Citat
Det er ikke sikkert at hente Slow-pcfighterWeb_Inst.exe og den blev blokeret af SmartScreen-filteret.

jeg har prøvet igen og igen, desværre uden held - mit Antivirus program (Microsoft Security Essentials stopper det. ØV!!!!!!!

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 18:43

Så slå SmartScreen filter fra! hvis det er et reelt prg burde det da være ok at slå fra!

Har prøvet at rense reg-db med f.eks. CCleaner eller lignende program?

CCleaner - Slim
http://www.piriform.com/ccleaner/download/slim

Auslogics Registry Cleaner
http://www.auslogics.com/en/software/registry-cleaner/download/

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-02-12 18:56

@klaudi

Ccleaner er brugt - og bliver brugt hyppigt - et af de bedste gratisprogrammer, synes jeg - bare ikke til at løse det her.

Hvordan er det liiiiiige jeg slår SmartScreen fra?

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 19:11

Citat
Hvordan er det liiiiiige jeg slår SmartScreen fra?

Klik på "Tandhjul" øverst til højre, under Sikkerhed kan det slå's til/fra

Det er vel ikke den"grimme" SLOW-PCFighter du har haft på PC?

Forhåbentlig er det kun den fra Spamfighter!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-12 19:18

måske kan det hjælpe at starte i fejlsikret og pille den ud ............eller geninstallere programmet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 19:23

Remove Slow-PCFighter (Removal Guide), How To Remove Slow-PCFighter
http://www.cleanpcguide.com/remove-slow-pcfighter-removal-guide-how-to-remove-slow-pcfighter/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 19:24

Tried the free scan now cannot uninstall SLOW-PCfighter
http://community.spamfighter.com/forums/p/159/471.aspx

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-02-12 21:30

Kan du ikke bare hive netledningen ud og så slå antivirus fra? Netledningen ud så du ikke får virus.

Når antivirussen er slået fra så installer.

Accepteret svar
Fra : a_h

Modtaget 300 point
Dato : 13-02-12 08:25

Hej prøv lige at ringe til dem. jeg har haft samme problem med det

SPAMfighter ApS - Nattergalevej 6, 2. - 2400 København NV - Danmark - (+45) 7022 1551

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 13-02-12 19:14

Tak for svaret a_h. Jeg valgte at maile til dem - og fik svar i dag, om at jeg skulle forsøge at installere det i f.eks Mozilla Firefox i stedet for IE.

Clou

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 14-02-12 08:13

Takker
Clou

Mvh
a_h