/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvordan sletter jeg filen med virus...?
Fra : Bukholt
Vist : 232 gange
20 point
Dato : 26-05-03 23:15

Mit NortonAntivirus har fundet en fil med virussen "W32.pinfi", men den kan ikke reparere den, og jeg kan ikke slette filen da den siger at den er skrivebeskyttet, eller bliver brugt af at andet program, hvilket jeg VED den ikke gør....

Pft. Bukholt.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 23:23

start computeren i fejlsikret tilstand..så sku der være en chance for at kunne slette den...

Kommentar
Fra : summer

Dato : 27-05-03 00:06
Kommentar
Fra : Kilaasi

Dato : 27-05-03 02:12

Hvis du går til stifinder, også finde den fil, klik på højre klik, også egenskaber... Så ka' du se skrivebeskyttet, klik den.... Bagefter sletter du den.... Og du skal huske at tømme papirkurven.....
Mvh.
Kilaasi

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 27-05-03 02:56

Brug det removal tool som summer henviser til og husk at virusscan igen,så du er sikker på den er fjernet.

Kommentar
Fra : Bukholt

Dato : 27-05-03 08:38

Tak for de gode tips....Hvorfor ved jeg ikke, men den forsvandt lige pludselig da jeg havde genstartet den...??

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-05-03 08:56

så var den nok slettet men skulle lige have tid til at "opdage" det. Norton plejer nu også at være god nok til at slette dem!
Uha, jeg kan huske første gang, Norton poppede op med en virusbesked - ih hvor blev jeg forskrækket!

Christina

Kommentar
Fra : kelars

Dato : 19-06-03 20:50

En uvedkommende har fået fat i min adresseliste og sender Email i mit navn til emnerne i min liste. Jeg har slettet alle adresselister og valgt nyt Email. Kan jeg gøre andet?
kelars