/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Jysterbar lysstyrke i spot
Fra : Jidzter
Vist : 522 gange
250 point
Dato : 09-02-12 22:14

Hej folkens.

Jeg ønsker at få lavede justerbar lysstyrke i mine spots på badeværelset.

I hele huset er der spots. I stuen samt soveværelset er det i dag muligt at justere lysstyrken enten ved bare at holde stikkontakten inde eller ved at bevæge en pind op og ned.

Hvordan laver man lysterbar lysstyrke? Skal man bare have en speciel stikkontakt sat til, eller hvordan skal det gøres?

Hilsen Jidzter.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-02-12 22:39

Hvad er det for spots?
Er det lavvolt halogen spots?

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 250 point
Dato : 10-02-12 01:55

Ud fra måden du stiller dit spørgsmål så ring efter en elektriker
Man skifter afbryderen ud til en lysdæmper så fremt der er plads

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-02-12 11:52
Godkendelse af svar
Fra : Jidzter

Dato : 10-02-12 14:38

Tak for svaret rotw.