/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Backup
Fra : bjarnebr
Vist : 661 gange
100 point
Dato : 09-02-12 02:23

Jeg bruger Windows 7 64bit og Office 2007, hvordan flytter jeg mails til min externe harddisk, mens jeg formaterer min komputer?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-02-12 07:53

Du gør således:

1. Åbne Outlook

2. Klik på Filer i menu linjen og Importer/Eksporter

3. Klik på Eksporter til en fil og derefter på næste

4. Klik på fil med Private mapper (.pst) og derefter på næste

5. Klik på Private mapper, sæt flueben i Medtag undermapper og klik derefter på næste

6. Skriv navnet på den destination du vil have filen liggende og klik derefter på Udfør.

Så har du gemt det hele i en pst-fil, som du så kan brænde over på en CD eller gemme på et andet medie.

Kommentar
Fra : steen69

Dato : 09-02-12 07:57

eller også markere du bare samtlige (Ctrl +A) mails i indbakke og sendt post- og trækker dem over i mappe som du plejer-

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-02-12 08:06

Citat
eller også markere du bare samtlige (Ctrl +A) mails i indbakke og sendt post- og trækker dem over i mappe som du plejer-

Her skal man så bare lige være opmærksom på at adressekartotek og lign. forsvinder ved formateringen...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-02-12 08:22

Citat
eller også markere du bare samtlige (Ctrl +A) mails i indbakke og sendt post- og trækker dem over i mappe som du plejer-

Samtidig kunne man fristes til at spørge steen69:
Hvad gør man med de filer man har markeret med (Ctrl +A)...?

Accepteret svar
Fra : steen69

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-12 09:45

spørgsmålet gik nu bare på mails- ikke på konto og indstillinger -

måske man skulle anbefale følgende værktøj -

http://itserver.dk/guides/GuidenOverf%C3%B8rsel.pdf

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-02-12 10:51

Tak for svaret steen69.