/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
disk scanning i vista ?
Fra : return
Vist : 396 gange
78 point
Dato : 08-02-12 14:42

hej

nogen derved hvordan man scanner sin disk for fejl mener selv det hedder diskscanning men det kan jeg ikke finde så håber der er en der kan fortælle mig hvordan man gør det

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-02-12 15:04

Der findes et aldeles fremragende program her som i øvrigt er gratis...

Tweaking.com - Windows Repair (All in One) v1.6.3 Released

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 88 point
Dato : 08-02-12 15:07

ellers er der jo også det indbyggede "chkdsk"

http://www.w7forums.com/use-chkdsk-check-disk-t448.html

Kommentar
Fra : return

Dato : 08-02-12 16:08

er det da ikke muligt at scanne sin disk fra menuen i vista for der er da disk fraktmen tering men jeg kan ike se noget med disk scanning for at se om der er fejl på disken og dert er jo det jeg gerne vil se om der er

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-02-12 16:58

Det er der jo sikkert hvis du kigger i den rette menu...

Har du kigget efter chkdsk ?

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 08-02-12 18:19

Tak for svaret webm. takker for hjælpen lige det jeg skulle bruge

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-02-12 19:37

Godt så...