/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Protoviw
Fra : Fynboerne
Vist : 716 gange
100 point
Dato : 08-02-12 14:20

Jeg har installeret protoviw til en bordholder, så jeg skal kunne se billeder på. Det er en ny PC jeg har fået og når jeg har installeret softwaren, skriver den bare, når jeg klikker på ikonet på PCen, (No Proto viwer is founded, program termined)

Hvad kan der være galt?
Er der noget jeg kan gøre, andet end smide det ud?

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 08-02-12 16:02

Prøv at gå i Denne computer>kontrolpanel>tilføj/fjern programmer og vent til den laver listen over hvad du har. Er den der, så prøv at slette og installere den igen: Er den der ikke, ja så installer igen og se nøje om den kræver en eller anden form for registrering eller opstart.
good luck

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 08-02-12 16:16

Jeg har haft den fjernet i kontrolpanelet og geninstalleret, men det har ikke hjulpet. den kræver ikke nogen form for registring, så ved ikke hvad jeg skal gøre.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 08-02-12 16:42

Hmmm...?

Accepteret svar
Fra : Sønder

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-12 16:45

Den bedste jeg kender til at se billeder på, som er nem og gratis, er Irfanview
prøv http://www.irfanview.com/
download og prøv den. Den virker!

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 09-02-12 12:59

Tak for svaret Sønder.
Den kan bruges.