/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Spærring
Fra : bauchmann
Vist : 811 gange
500 point
Dato : 06-02-12 17:09

Hej

Jeg er dødtræt af at få tåbelige spørgsmål fra ham Thissen. Kan man ikke gøre så man ikke får sin mailbox fyldt op af hans spørgsmål. Hvis ja, hvordan gør jeg så? Pleace help.
Torben

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 260 point
Dato : 06-02-12 17:15

Det eneste du kan gøre er at fjerne abonnering på politik.

Så må du følge med på seneste 25 for at se om der er nye spørgsmål.

I højre side under grupper kan du klikke po politik, så kan du se, hvem, der har stillet spørgsmålet.

Men du er ikke den eneste, der er træt af ham

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-02-12 17:17

? - vi har det åbenbart på samme måde Torben, dog har jeg (heldigvis) aldrig fået en mail fra ham...

Du kan starte med aldrig at reagere på hans lort og så kan du blackmaile ham og sidst men ikke mindst, slette politik fra dine interesser...

- med håb om at det virker...
/ Steen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-02-12 17:29

Tror at han med fuldt overlæg pisser på os

Kommentar
Fra : netop

Dato : 06-02-12 17:32

Man kunne da bestemt have den opfattelse.
Han må da i den grad være beslægtet med Spørge Jørgen Rudolph som vi jo da heldigvis ikke hører noget til længere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-12 17:37

Skulle vi ikke hellere kontakte teamet og få ham heldt ud???

Citat
Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Det kan ikke være rigtigt at vi skal stoppe abb. på politik bare pga en person

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-12 17:37

Heldt=hældt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-12 17:59

Citat
Spørge Jørgen Rudolph som vi jo da heldigvis ikke hører noget til længere.

Han "optræder" på Kandu HVER DAG

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-02-12 18:56

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 06-02-12 19:18

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 06-02-12 19:55

Nu kan vi så stoppe med at abonnere på ØKONOMI, for nu er han begyndt at husere der i stedet
- han er åbenbart u-stoppelig!