/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
GPS Garmin nuvi
Fra : joker138
Vist : 856 gange
100 point
Dato : 06-02-12 16:35

Den er næsten død, vil ikke finde kort, søger og så lukker den ned.
Har ellers virket fint, var på en tur og skulle lige holde en pause, slukke for den men ville ikke starte op igen da vi skulle forsætte......?
Har siddet og rodet med den og sludet den til min pc,er.
Men der kom en hel del på udenbys.......smil
Så hvis der er nogle der ved hvor man kan se fejl skema eller ligne...

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-12 16:58

- dødt batteri...

Kig på http://www.garmin-user.dk/forum

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-02-12 17:17

Hvad har dette med gruppen Navision at gøre?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-02-12 17:32

NÜvi er en hel række forskellig ''garmin modeller . Hvilken en drejer det sig om.
Nogen af dem skal have slået antennen op. Andre skal dervære et memory kort i.
Der er flere fejlmuligheder afhængig af modellen.

Godkendelse af svar
Fra : joker138

Dato : 08-02-12 16:05

Tak for svaret Stouenberg.