/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Teltkøb?????
Fra : bambusneger
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 26-05-03 18:03

hejsa!!!!
jeg skal på samsø-festival i år og står og mangler et billigt 3-4-5 mandstelt!!!!....nogen der kender nogle hjemmesider hvor man kan købe billige telte???'

med venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 19:17

en af mine svogre har garagen (vores.. )fuld af telte han opkøbte billigt..du kan osse få et billigt...hvis du selv kommer og roder. Hvor bor du?

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 26-05-03 21:14

jeg bor ved farum, ca. 25 km fra KBH!!!!!! Det ville være rigtig fedt hvis det kunne lade sig gøre!!

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 26-05-03 21:16

lige et spg. mer!!!!! Hvad er det for en slags telte og hvor meget vejer de ca. stykket?????

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 21:20

kbh...ævs, alting foregår i kbh for tiden...jeg sidder altså i nordjylland, så der er sgu nok for langt til at det kan betale sig for dig.
tjek hellere den blå avis www.dba.dk eller gul og gratis...

Med mindre du kommer til Nj selvfølgelig...

Mvh Christina