/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvorfor laver folk holdingselskaber?
Fra : PeterTheisen
Vist : 363 gange
10 point
Dato : 04-02-12 16:14

Hvorfor laver folk holdingselskaber? Er det for at undgå beskatning?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-02-12 17:16
Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 10 point
Dato : 04-02-12 17:26

Ha ha....

Hvorfor bliver webm mopset over at finde det første svar ved at søge på "holdingselskaber" via google...

Nogle gange bliver man selv klogere når man søger svar på andres spørgsmål...

God weekend

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-02-12 18:10

God weekend Benjamin.Hansen

Det er egentlig også fjollet at svare på klovnens spørgsmål, det ansporer ham jo blot til at fortsætte tåbelighederne...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-02-12 18:15

Men små børn vælter jo også mælken for at få opmærksomhed.... Og hver gang opmærksomheden stimulere tilskyndes barnet indirekte til, at gentage handlingen.

Hvis man svarer på spørgsmål man syntes er tåbelige, kommer der blot flere af slagsen.

Derfor kan vi med fordel nøjse med at besvare spørgsmål som vi selv anser for interessante.

Hvis vi kender svaret er det jo ofte blot parartviden vi skal af med...

mvh Ben

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 04-02-12 22:08

Tak for svaret Benjamin.Hansen.