/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærm tilkoblet HDMi
Fra : 2100
Vist : 736 gange
50 point
Dato : 04-02-12 10:57

Når jeg skifter min skærm fra Digital til HDMi bliver mit skærmbillede en del større, og proceslinjen er næsten væk. Hvordan får jeg skærmen til tilpasse sig. Ved brug af digital passer skærmbillede fint.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-02-12 11:40

på fjernbetjerning eller på de knapper der sidder på skærmen.
hvis det er fra en pc til skærm anbefales det IKKE at bruge hdmi sikket på grafikkortet det er kun til tvskærm.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-02-12 11:44

du kan osse gå ind på pcen og i indstilliger gar dit grafikkort tilpasse den
skærm i kontrol panel - indstilliger-avenceret

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 04-02-12 11:48

Det er fra PC til skærm. Det er fordi jeg vil havde to skærme tilsluttet min PC. PCen har kun 1 digital og 1 HDMi udgang fra skærmkort.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 04-02-12 11:54

Prøv lige at beskrive stien til dette.

du kan osse gå ind på pcen og i indstilliger gar dit grafikkort tilpasse den
skærm i kontrol panel - indstilliger-avenceret

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 50 point
Dato : 04-02-12 12:06

ok
kontrol panel- udseende og personligelige indstilliger - justir skærmopløsning
klik på avenceret indstilliger
se om der er en fanen der viser dit grafikkorts indstilliger

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-02-12 16:10

HDMI og digital skærmudgang er det samme slags signal. Blot er stikkenes udformning lidt forskellige, og der er måske lyd med på HDMI.

Men da HDMI primært er til fjernsyn, kan din computer være så smart, at den skifter til fjernsynsformat på grafikkortet, når du stikker et HDMI stik i.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 05-02-12 20:56

Tak for svaret xou.