/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Egentlig intet spørgsmål
Fra : frieda
Vist : 714 gange
50 point
Dato : 03-02-12 17:34

Til alle andre end Theisen, der måske havde lyst til at stille et relevant og intelligent spørgsmål om politik: Jeg abbonnerer ikke mere på "Politik", da jeg ikke gider have min in-box fyldt med Theisens udgydelser. Er der en anden løsning, eller hur?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-02-12 17:42

Vel kun at holde øje med - seneste indlæg -

Go' week-end dernede

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-12 17:43

Du kan BL Theisen, så får du ikke emails fra kandu når han stiller et spørgsmål?

Så kan du igen abonnere på politik.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-02-12 17:58

Nej, den dur ikke. Han er for længst BL, og jeg får stadig mail

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-02-12 17:59

Tak, Nordstedt. Her er hundekoldt, men smuk høj blå himmel, og jeg skal en tur hjem til Århus i næste uge

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 03-02-12 18:05

Frieda, jeg tænkte det samme som ans, men da jeg endnu ikke har BL'et nogen, var jeg ikke sikker.

Nu blev jeg nysgerrig nok til at se din BL, der er tre på, ingen PT!

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-02-12 18:36

Havde jeg gjort, men, tak, prøver igen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-02-12 18:39

Hvorfor så hadsk på PeterTheisen??? Han er såmænd ikke værre end så mange andre herinde.
Slet ikke nu,hvor han er blevet "omvendt".
Jeg tror mange af hans spørgsmål,er af humoristisk karakter.Hvor han sidder og griner i skægget,over de mere eller mindre tåbelige svar,han får.

Alt efter om "svarerne" reflekterer www.180grader.dk eller www.arbejderen.dk

Jeg har lagt mærke til,at de sidste mange politiske tråde/indlæg,er så fyldt af "erindringsforskydelser"
og historisk forfalskning,at der burde være en chance for genoptræning,inden for hukommelsestab.

M.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-12 18:40

Da jeg skrev mit tidligere indlæg havde du ikke BL Theisen.

Jeg ser at det har du nu, så får du ikke emails fra kandu, når han stiller et spørgsmål.

Jeg ved, at det fungerer, da jeg har nogen på min BL.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-02-12 00:50

Blacklist bruger
Det er muligt at blackliste en person fra dine indlæg, dvs. at personen ikke kan har mulighed for at svare på dine spørgsmål eller bedømme dine tips. Dette er nyttigt hvis du mener der er en bruger som altid ødelægger dine indlæg.

Der er 2 måder at blackliste en person på.

Blacklist i et bestemt spørgsmål.
Dette betyder at brugeren ikke må skrive kommentare til et af dine specifikke spørgsmål. For at blackliste en person fra et specifik spørgsmål, kan du trykke på "Blacklist" ved den person som du ønsker udelukket fra dit spørgsmål. For at fjerne udelukkelsen igen, kan du slette personen fra din spørgsmåls blackliste nederst på siden inde under dit spørgsmål.

Blacklist af bruger for altid
Brugeren må ikke svare på nogle af dine spørgsmål eller bedømme nogle af dine tips. Dette gøres inde under den specifikke persons profil. Inde under profilen kan du trykke "Blacklist bruger". For at fjerne denne udelukkelse igen skal du gå ind under din profil og trykke på fanebladet "Blackliste", derefter kan du fjerne udelukkelsen på denne bestemte bruger.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-12 11:17

frieda

Abonnerer du på politik, så skulle du ikke have fået en email fra kandu i dag, da du har BL Theisen.

God weekend

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-02-12 13:43

Jeg tror at Thisen er blevet instrueret af Anders Samuelsen til at promovere Libetral Alliance fordi partiet klarer sig så dårligt.

Tænk over det, jeg synes det lyder logisk, for a han er godt nok blevet aktiv.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 04-02-12 14:33

Nej, øv, jeg får dem stadig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-12 15:03

Du kan kun følge med ved at se under - seneste indlæg -

Det er godt nok også rasende koldt i DK, men kom du bare hjem til Århus alligevel

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-12 16:36

Så er det Theisen, der skal BL dig, så får du ikke email, når han stiller et spørgsmål på kandu.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-02-12 17:13

Citat
Så er det Theisen, der skal BL dig, så får du ikke email, når han stiller et spørgsmål på kandu.

Desværre nej, spørgsmålene kommer jo stadigvæk, vedkommende kan bare ikke svare på dem...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-12 17:40

frieda

Nu BL jeg dig og stiller et spørgsmål under politik, så må vi se om du får den email.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-12 17:46

Fik du en email fra kandu om dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg160480.aspx

Jeg ophæver BL, når du har svaret her.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 04-02-12 23:18

"Jeg har lagt mærke til,at de sidste mange politiske tråde/indlæg,er så fyldt af "erindringsforskydelser"
og historisk forfalskning,at der burde være en chance for genoptræning,inden for hukommelsestab. "

Tjaaa, jeg har jo flere gange forsøgt, at forklare den unde mand, at sygdom og ulykker ikke er noget man selv vælger.

Kunne da være interessant, om den unge mand selv gik hen og blev en "taber".

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-02-12 16:01

Ja,undskyld Troldepige,men jeg synes du virker lidt bittert.Og dit indlæg lidt forvirret:
Citat
Tjaaa, jeg har jo flere gange forsøgt, at forklare den unde mand, at sygdom og ulykker ikke er noget man selv vælger.

Kunne da være interessant, om den unge mand selv gik hen og blev en "taber".

Hvorfor ønsker du nogle som "taber".Det lyder næsten ondskabsfuldt.

Men da du har citeret mig,må det jo være mig,du hentyder til.
Jeg kan "trøste" dig med,at vi nok er på "samme hold".Har været på førtidspension siden 1992.
En uoprettelig slidtage i korsbenet,venstre side.Hvilket medførte at jeg kun kunne stå på højre ben.
Og det er ikke pokkers nemt,at lave murerarbejde,på et ben.

Rent økonomisk,er jeg nok større "taber",end dig. Jeg startede med ca. 5000 kr. pr. måned. Og nåede så sandelig op på 7000 kr. pr.måned,da det gik "hedest" til.
Du har helt sikkert,mindst det dobbelte. Plus tillæg af diverse art. Også til børnerne.

Så der er ingen grund til,at være misundelig på mig.Hvis det er der det "klemmer".

M.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-12 16:16

frieda

Abonnerer du stadig på "politik" ?

Jeg vil godt vide om du fik en email, da jeg stillede et "spørgsmål" i politik.

Jeg skal jo have ophævet BL af dig.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 07-02-12 07:04

Mosebaek, jeg er ked af, at du har misforstået mit indlæg.

Jeg giver dig jo sådan set bare ret i det jeg har citeret fra dit skriv.

Og nej, jeg ønsker hverken sygdom, ulykke eller død over nogen.

Men i en anden tråd/debat har PeterTheisen dels kaldt mig for en taber, grundet i, at jeg er førtidspensionist, dels har han fortalt, at han har været indlagt med en depression.
Og på den baggrund har jeg forklaret ham, at mennesker, som én gang har haft en depression er i risiko for at få det igen, og at det hos nogen bliver kronisk.

Af flere af PeterTheisens indlæg i den anden tråd/debat får man et meget klart indtryk af, at PeterTheisen mener, at sygdom o.l. kun er noget der sker for "de andre".

Og på den baggrund synes jeg, at det kunne være interessant, om man kunne høre fra PT om 30 år, og høre om han undgik sygdom og ulykker, og altså ikke blev en taber.

Når jeg bruger ordet "taber" er det udelukkende fordi, at det er sådan PT omtaler syge mennesker der ikke kan forsørge sig selv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-12 10:58

frieda

Jeg har annulleret mit spørgsmål og ophævet BL af dig.

Hvis Theisen BL dig, så får du ikke email fra kandu, når han stiller et spørgsmål.

Jeg håber du nyder dine dage i Danmark