/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Findes en erstatning for Adobe PRO
Fra : tante2
Vist : 560 gange
35 point
Dato : 02-02-12 19:56

Findes der ikke gratis-programmer der kan lave OCR-tekstgenkending og fuktionen med at kunne slette/indsætte/bytte sider i en PDF-fil, som man kan i Adobe Professional ?

Jeg mener at have set et indlæg her på Kandu, men kan ikke finde det igen.
Det var noget med, at det ikke var nødvendigt at købe det dyre Adobe PRO, da disse gratis-programmer kunne noget lignende.

Kan nogen hjælpe ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-02-12 23:41

Adobe har mange forskellige programmer . Men ikke noget, som hedder Pro.

Det må være acrobat du tænker på.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-02-12 23:50

Du kan gøre det online her:
http://www.convertpdftoword.net/

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-02-12 09:20

>>transor

er dette ik pro ???
http://www.adobe.com/dk/products/acrobatpro.html

Kommentar
Fra : tante2

Dato : 03-02-12 11:31

Mange tak, det prøver jeg

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 03-02-12 18:23

Jeg tror ikke der findes noget gratis program som kan det samme son Acrobat fra Adobe.
Hvem skulle dog lave sådan noget og ikke få penge for det.
Køb dog Acrobat, det kan mange ting.

vic200